Followers

Wednesday, March 3, 2010

HoPe My DrEaM CoMe TrUe...


Bismillahirrahmanirrahim...salam kwn2 blogger...lama x update, sibuk pun x ,keje pun x lagi, masih cuti, cuma sibuk jaga anak-anak hehe...hingga terlupa nk update..ni aku nk cite pasal my dream hehe...mim[i2 nk beli avanza ni...bukan nk avanza je sebenarnya...mimpi nk ada kete..ye la...sejak tukar balik ke Kelantan ni susahnya x de kenderaan...nk ke klinik, nk ke sekolah, nk ke shopping mall , what ever la...harap2 impian utk dapatkan satu kete lagi menjadi kenyataan ,x kira la avanza ker, myvi ker, kancil ker...tp aku mesti dptkan kete besar sebab selain dr nk ke sekolah , aku ade impian nk bawa family jalan2 round malaysia ni...coz bila lg kan nk bawa dorang jalan2 so aku rasa baik aku ambik kete yg besar dan selesa cam avanza..tp boleh ker aku drive ..coz sebelum ni aku just bawa iswara kepunyaan suamiku jer pusing2 depan umah...lesen dan 7 tahun dh aku ambik...tp ade gak la aku bawa g jalan raya hehehe...g airport ambik husband balik kursus..i hope so , aku leh bawa kete ni jenis outo...walau ape pun aku mesti yakin dan percaya yg aku leh bawa...aku mesti berani..sampai bila aku nk harap kat org jer kan..lgpun aku ade tujuan lain gak aku nk beli kete besar2 ni...harap impian aku menjadi kenyataan..Ya Allah Ya Tuhanku hanya padaMu Ya Allah aku memohon semoga impian menjadi kenyataan..Insya_Allah...amin...kwn2 doakan aku skali yer

4 comments:

Nita Hanita said...

salam aninza...baca majalah an nur ternampak gambar yang comel tu...ingat lagi kat saya?

Cikgu_Anie said...

wsalam mcm ingat2 lupa ni nama betul ker ke nama pena hehe....terima kasih sudike blog x seberapa ni

Nita Hanita said...

nama pena...ingat desa aman damai masa 3 year...wan hanita

Nita Hanita said...

cantik blog ni..sy suka