Followers

Thursday, February 18, 2010

Reunion SMK VS Majlis Pertunangan Adik




tanggal 14 februari adikku selamat ditunangkan...bukan ambik sempena CNY pun coz tu je cuti dorang utk bertunang hehe...then hari yg sama juga aku ambik kesempatan utk berjumpa kwn2 yg dh lama x jumpa, lebih kurang 15 tahun yg lalu..kwn2 masa sekolah di sekolah menengah ketereh...manisnya mengenangkan kembali saat2 kami sama2 di alam persekolahan dulu..aku la yg paling kuat ketawa hehe...suka sgt aku nyakat org...geng2 aku tu la aku, pijoe,ayu...dan ramai lg....byk kisah2 lucu masa di sekolah dulu..aku ni walaupun pernah mengondol juara sbg Qariah hehe..tp suka ketawa.. tgk dan nyakat org haha..hari tu tepat jam 10.00 pg sepatutnya kami berkumpul tp disebabkan masalah teknikal, ayu org yg paling awal sampai..then2 aku tunggu geng2 lain...area 12.00 baru la dorang sampai..apalagi hubby bg hadiah kek sempena reunion kitaorang nih...siap ade tulis lagi...thanks darling..u always make me happy...kata MR.Presiden c pijoe ni next time nk buat lg reunion ni tp kena kumpul ramai2 then contact ramai lg geng..Insya_Allah kita akan cuba la....adik pula selamat ditunangkan...next year katanya dah langsungkan perkahwinan...smg selamat la semuanya

No comments: