Followers

Friday, February 12, 2010

Majlis Cukur Wan Nur Atiqah



Add ImageBismillahirahmanirrahim....salam semua kwn2 blogger , lama juga cuti berpantang, blog pun cuti berpantang juga hehe....Entry kali ni sekitar majlis cukur rambut Atiqah pada 05 februari 2010 yang diadakan di bukit kechik melor rumah abahnya....Syukur Alhamdulillah majlis dapat dilaksanakan dengan lancar dan dirasmikan oleh tok iman kg bukit kechik yang melaksanakan majlis iaitu suap kurma,kismis,air zam-zam dan gula batu...selepas itu majlis cukur rambut oleh beberapa orang..termasuklah ahli keluarga ...kemudian diadakan bacaan selawat .....Alhamdulillah Atiqah seakan-akan memahami majlis yg diadakan untuknya...baby Atiqah begitu cerdik dan pintar, selalu berfikir keadaan disekelilingnya..jarang menangis kecuali bila terasa lapar...Syukur Alhamdulillah..tgk la gambar kat atas tu Atiqah merenung mamanya..cerdik kan hehe....

4 comments:

KakChik said...

assalamualaikum wan anie.
tahniah ya. kakchik tak tau pun yg wan anie baru bersalin dan sudah bercukur pun. alhamdulillah... semoga atiqah membesar dengan penuh kasih sayang dan didikan ilmu dunia dan akhirat.

fzi said...

Salam anie...
Oh suka nya tengok gambar mula2 sekali tu, pandai... tengok je kat mama dia... :)
Anie, sori sesangat tak tau silap kat mana, komen ani ngan 2 orang lagi akak tertekan reject yang sepatutnya tekan publish... tentu yang dua orang kawan blogger tu pun tertanya2 ngapa komen tak keluar...ishk silap akak, careless...sori anie..
Moga anie sihat sokmo ngan baby ngan ain sekali dalam tempoh berpantang ni... take care :)

Cikgu_Anie said...

Wa'alaikummusalam kakchik..
Terima kasih ya sudi jenguk blog yg x seberapa ni..Insya_Allah Atiqah didik dgn ilmu dunia dan akhirat..kakchik nanti saya nak singgah ke kedai kakchik maribaca..jumpa disana ya..

Cikgu_Anie said...

Wa'alaikummusallam kak fzi
Atiqah ni memang suko berfikir , masa lahir lagi dahinya berkerut jer kalo bawa tempat2 yg belum dia teroka..dia jarang menangis kak, mesti berfikir..syukur Alhamdulillah..ye ke kak patutla saya tgk balik x de dah komen..it's ok kak kesilapan teknikal hehe