Followers

Sunday, December 27, 2009

Syukur Alhamdulillah......


Tanggal 24 hb aku dpt berita baik, Alhamdulillah aku dpt posting di kelantan, hehehe..fisrt my hubby la yg tahu, then family kami.......kemudian kwn2 yg terdekat, tu berita gembira yg pertama yg kedua lak adikku Siti Mariana Bt Wahab dapat 8A1 dalam PMR nya di Maktab Rendah Sains Mara Kuala Krai,mmm kira dh lepas satu debaran....ada lg yg menunggu c abangnya SPM, harap2 dpt cemerlang juga, baru2 ni pun dia dah pergi interviu kat Universiti Petronas di Perak. Ya Allah Ya Tuhanku semoga adik-adikku berjaya mengejar cita-cita mereka..amin . Mau bg hadiah apa ya...tgk la nanti bila dh balik Kelantan..aku pun dh lama x masukkan resepi coz asyik ulang tayang resepi yg sama jer...ari ni lak masak nasi kerabu ..kalo cuti aku suka masak awal2 pg, masak byk2 sampai malam.......hehehe...x payah masuk dapur byk2 kali..pemalas kan, heheh bukannya malas cuma..x larat kaki pun dh bengkak semacam tu pun aku mesti merajinkan diri utk masuk dapur nanti x leh mkn lak...ok la cukup dulu story..nak bersiap2 pergi shopping di eastern jap, cari hadiah kawin kawan, jadiah baby born...bye2..salam...

2 comments:

fzi said...

Salam anie....
Apa khabar? Bila tarikh posting nya anie? Lepas pantang nanti terus bertugas di sana kot? Apa2 pun tahniah ya....tahniah juga buat adik anie yang dapat kejayaan cemerlang dalam pmr tu.... :)

Cikgu_Anie said...

Wsalam kakak rindunya sama kakak...skrg ni anie dlm pantang...tima kasih kak, smg kita sama-sama doakan smg mereka berjaya dunia dn akhirat ya kak..Insya_Allah..